neděle 5. října 2014

Test: Sedlo VERTU CCAV-S z Číny, kopie Tioga Spyder




Rád bych se podělil o své poznatky týkající se sedla VERTU CCAV-S, které je věrohodnou kopií sedla Tioga Spyder (viz první obrázek).

Před první koupí jsem byl hodně nejistý výsledkem, ale po delším testování jsem byl nadšený.
Sedlo je pohodlné, měkké, a pokud vám sedne šířka, tak je lepší než kterékoli s koženým potahem. A ta jeho nízká cena a nízká hmotnost je bez konkurence - 180g.

Byl jsem však překvapen tím, jak rozdíl v cenách těchto sedel, může mít veliký vliv na jejich kvalitu.
Před dávnem jsem koupil sedlo Vertu na Ebay asi za 360,-. Nebolí mě z něho nic, a vydrželo už mnoho.








Před nedávnem jsem si koupil sedlo Vertu také na Ebay ale od jiného prodejce a za 160,-. Sedlo mělo vyšší lyžiny, plast byl daleko měkčí, takže se pod zadkem bortil a bolely mě z něj sedací kosti. Tím, že bylo tak měkké, sedlo prasklo v úchytu lyžiny po několika týdnech ježdění.
Prodejce tohoto levnějšího sedla ani neuvedl v popisu zboží název sedla Vertu. Z toho soudím, že jde o kopii z kopie. Neuvěřitelné! :D ("Originál" Vertu je totiž kopií Sedla Tioga Spyder, viz první obr.)





  Zde můžete vidět, že jsou lyžiny udělány vyšší.


 Prasklina v místě úchytu lyžiny

Závěr: Není Vertu jako Vertu! Radši si připlaťte za lepší Vertu a budete velmi spokojení. Sedlo Spyder jsem sice netestoval, ale pochybuju, že by bylo o mnoho kvalitnější, nebo s výrazně odlišnými vlastnostmi.

Žádné komentáře:

Okomentovat